Job 89 van 229


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

Voor een grote speler op de farmaceutische markt, is SD Worx op zoek naar een HR Officer te Izegem.

Heb jij een eerste ervaring in HR en sta je te popelen voor een nieuwe uitedaging?

Dan zou dit wel eens de functie kunnen zijn voor jou!



Wat staat je te wachten als HR Officer?

  • Je bent verantwoordelijk voor alle personeelsadministratie voor het kantoor te Izegem.
  • Binnen jouw vestiging ben je het aanspreekpunt voor personeelsgerelateerde vragen.
  • In functie van deze vragen en administratie, vorm jij de brug tussen de vestiging te Izegem en de centrale HR-afdeling.
  • Je staat in voor tijdsregistratie, verwerken van ziektes,... met andere woorden, al wat nodig is om de loonverwerking goed voor te bereiden.
  • Je biedt ondersteuning bij HR-processen, bijvoorbeeld het organiseren van teambuildings, opleidingen,...
  • Het contact met uitzendkantoren neem je ook voor jouw rekening.
  • Tot slot biedt je administratieve ondersteuning aan de lokale directie.

Klinkt als een gevarieerd en uitgebreid takenpakket, toch?

Lees hieronder verder wie we zoeken voor deze uitdagende functie.

Jouw profiel

Wie zoeken we?

  • Beschik je over een bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring?
  • Heb je reeds een eerste relevante ervaring in een HR functie?
  • Kan je als de beste nauwkeurig werken en omgaan met vertrouwelijke gegevens?
  • Al kennis van het GPS-tijdsregistratieprogramma? Wat een mooie plus!
  • Ben je communicatief sterk? Probleemoplossend? En een teamplayer? Dan pas jij perfect binnen het team!
  • Een goede kennis Nederlands is een must!
  • Tot slot heb je een goede kennis van het MS Office pakket.

Herken je jezelf in deze beschrijving?

Aarzel dan niet om hieronder verder te lezen en te ontdekken wat je krijgt in ruil voor jouw kennis en kunnen.

  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)

Aanbod

Wat krijg je in ruil voor jouw harde werk?

  • Na een korte inwerkperiode maak je kans op een vast fulltime contract.
  • Dit contract komt met een competitief salarispakket = brutoloon is bespreekbaar en in functie van ervaring, daarbij komen maatlijdcheques, hospitalisatieverzekering, voordelenplatform,...
  • Je komt terecht in een uitdagende functie waarbij je de kans krijgt om jezelf te ontplooien, zowel professioneel als persoonlijk.
  • Een plaats binnen een dynamisch team dat jou voorziet van een opleiding-on-the-job en dat steeds voor je klaarstaat.
  • Goede work-life balans, met een glijdend uurrooster en een tewerkstelling van 37,5u per week, wat je recht geeft op 7 ADV-dagen.
  • Tot slot krijg je de kans om door te groeien binnen het bedrijf, zo kan je ontwikkelen tot een ware HR pro!

Klinkt als iets voor jou?

Aarzel dan niet om te solliciteren. Wij contacteren je zo snel mogelijk!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht